POLICY
- Je kunt zowel binnenlopen als van tevoren afspreken. Dat kan telefonisch of online. We adviseren wel om van tevoren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen.
- Je kunt tegen een klein betaling maximaal 2 uur voor de deur parkeren. In de parkeergarage bij de Albert Heijn kun je gratis parkeren.
- Een afspraak wijzigen of annuleren? Geef dit dan tijdig aan, telefonisch of via de afspraak bevestigingsmail. Wanneer de afspraak niet uiterlijk 24 uur van tevoren is afgezegd, zijn we genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen voor de gereserveerde tijd. Bij het niet komen opdagen, wordt er 100% van de afgesproken behandeling in rekening gebracht. De factuur wordt per mail verzonden. Deze regel vervalt indien er sprake is van verhindering door overmacht.
- Ben je meer dan 10 minuten te laat? Dan kan de afspraak niet meer gegarandeerd worden en moeten we een nieuwe afspraak inplannen.
- De betaling van behandelingen gaat per contant of betaalverzoek (met mobiel). Betalingen moeten altijd in de salon worden voldaan.
- Uit hygiënisch oogpunt en om een goede hechting van het kunstproduct te verzekeren, is het niet toegestaan om te roken, eten tijdens een behandeling.
- Op onze behandelingen (met uitzondering van gewone nagellak) geldt een garantie van een week. De garantie is alleen geldig als het onderhoudsadvies goed in acht zijn genomen.
- De garantie vervalt als:
- De klant de nagels bijt of opzettelijk beschadigt.
- De klant met chemische middelen in contact is geweest
- De klant heeft de nagels gestoten
- De klant heeft het zorgadvies niet gevolgd
- Wanneer het huidge product niet door ons gezet is, worden er extra kosten in rekening gebracht voor het verwijderen van het product
- Wanneer er een schimmel of bacterie op de nagel wordt geconstateerd, zullen wij je doorverwijzen naar een huisarts en de behandeling stoppen.
- Bij een klacht over de behandeling dient deze binnen 2 dagen na behandeling gemeld te worden aan ons met foto’s of in de salon
- De nagelstudio is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de nagelstudio is uitgegaan van de door de cliente verstrekte informatie of onvolledige informatie over bijvoorbeeld ziekten, medicijngebruik, werkzaamheden en vrijetijdsbesteding.
- De nagelstudio is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de client heeft meegenomen naar de studio